Carina

På väg

Kategori: Vardag

Lite frukost nu innan jag ska åka iväg till jobbet.
Fast idag är ingen vanlig dag eftersom vi ska till NordBygg.
En jättestor byggmässa för branchfolk som är varannat år.
Det är 3:dje gången jag deltar.
I år åker vi buss tillsammans med andra.
Ska bli ett härligt avbräck från det vanliga arbetet.


Det är inte blommorna jag fotat utan snön.
Fast blommorna är ju trevligare att titta på.

Ute ligger det nåt vitt på tak och mark
och det yrde lite i luften också för en stund sen.
Det känns ju rätt onödigt men det är ju som det brukar vara
och om vi nu kan slippa det i april så okej då.
Ska inet staren snöa ner 6 gånger eller nåt sånt innan det är vår?
Fast jag har inte sett nån stare än men den borde ju ha kommit.

Ha en bra dag allihopa!

KOMMENTARER:

  • Mary säger:
    2012-03-20 | 11:24:06
    Bloggadress: http://justinlife.bloggplatsen.se/

    Fina blommor och de tar bort blicken från det utanför:)

    Såg nästan lika ut här i morse så jag har en snöbild jag också på bloggen. Men nu är det borta och solen kikar fram lite, hoppas den lyser på din snö också:)

Kommentera inlägget här: