Carina

Träningsrapport

Kategori: Motion

Snart är det dags att ge sig iväg på tisdagsjympan.
Undrar hur jag ska klara vissa övningar för jag har en
grym träningsvärk sen igår.
Då var jag på ett pass hos F&S.
Ett baspass men tusan så hårt.
Skulle nog kalla det för ett medel men med
enklare kombinationer.
Annars har det blivit dåligt med att träna där.
Men hoppas att det ska bli fler gånger.

I övrigt har jag försökt komma igång så smått
med cykel/gång.
Om man nu kan kalla 1 gång för att komma igång.
Cyklade i alla fall iväg till den grymma bakcen.
Sen gick jag ner och uppför backen 3 gånger
innan jag joggade en ytterst kort sväng
innan jag cyklade hem igen.
Tanken är att det ska bli mera av detta
och att jag ska utöka passet på olika sätt.
En tänke är att klara av att hålla samma fart uppför hela backen.
Med Runkeeper blir det ju enklare och roligare.
Kommentera inlägget här: