Carina

Disciplin

Kategori: Motion

Vet inte om jag har någon disciplin direkt
men jag är glad när det blir nåt av.
Jag var ute och körde ett träningspass ikväll.
Det är ju tisdag och tisdag=träningsdag.
Höll mig här hemmavid och körde några varv mellan husen i olika tempo.
Vet inte om grannarna såg mig men om dom gjorde
så bjuder jag på det.
Dom undrade säkert vad jag höll på med.
Sen blev det lite blandat styrka och kondition.
Stretch tog jag inne eftersom det blåste kallt ute.
Lite för kallt kan jag tycka.
Svårt att få upp värmen ordentligt.
Men när jag kom in så kom också svetten.
Så nu är hantlarna invigda.
Tror vikten är bra. I vissa övningar höll jag i båda.



Var faktiskt på lunchgympa igår
och så min 30-minuterspromenad idag.
Är något av en periodare kan man säga.
Perioder med gottis i slapphet
och så emellanåt nån period utan godsaker
och mer röra-på-sig.
Kommentera inlägget här: