Carina

Min klädbutik

Kategori: Vardag

Jag har hittat en ny klädbutik där man verkligen kan göra fynd.
Det senaste var träningsbyxor + tröja + 2 par strumpor
och detta gick på knappa 160:-.
Och då menar jag för alltihop, inte styckpris.
Och jag har köpt träningskläder där förut och varit supernöjd.



Nån vecka innan köpte jag 2 st 3-pack med toppar plus en singelpack.
Det gick lös på c:a 270:-.



2 par T-shirts BH för 70:- st har jag också köpt där den senaste tiden.

I höstas köpta jag 2 st 2-pack med långärmade baströjor som jag hunnit tvätta många gånger under säsongen.

Den ligger nära mitt jobb och jag kan lätt kila dit på lunchrasten
eller smita in efter arbetet.

Jag brukar hålla koll på deras hemsida och se vad de har för erbjudande.
För det är inte alltid dom har nåt som jag är ute efter.

Men hittar man inga kläder kan man ju alltid köpa nåt annat
t ex choklad och bananer bruakr dom ha bra pris på.
Deras kvar är god och krämig och deras cotton-pads är de bästa jag stött på.
Förr köpte vi ofta glass där men nu var det längesen.
Men god var den.

Va! Undrar ni var det är.
Skrolla ner så får ni se.








Skrolla lite till.
















Dom brukar kunna ha fina rosbuketter för 29:90:-
Sist kostade dom faktiskt bara 19:90.
Och blomlökar och plantor.

Nu borde jag nästan få lite sponsring när jag gjort så mycket reklam.
Men så är inte fallet.
Vilket företag vill sponsra en blogg som har c:a 15 läsare i normalfallet?





KOMMENTARER:

  • Mary säger:
    2012-05-21 | 18:58:48
    Bloggadress: http://justinlife.bloggplatsen.se/

    Jag brukar också fynda på Lidl:)

    Någon gång har jag fått nått som inte haft bra kvalietet men oftast är det förvånandsvärt bra varor för priset.

    Gillar deras grönsaker också och mjölken som står sig länge är praktisk att ha hemma.

Kommentera inlägget här: