Carina

Nähä

Kategori: Vardag

Ibland när jag skriver ett inlägg
så känns det som det borde ju beröra er läsare
och så gott som alla kommer att lämna någon form av kommentar.
Men blir det så?  -  Nää!
Känns lite som när man sitter i en grupp t ex fikarasten på jobbet
och så säger man något som man tror kan bli ett samtalsämne
men möts av total tysnad, innan någon börjar prata om nåt annat.
Men jag kommer nog fortsätta ändå.
Vem vet, plötsligt händer det.
Kanske samtidigt som jag vinner alla miljonerna på Triss.
 
Novemberkaktusen har en viktig uppgift.
Den bjuder på blommer mitt under gråa och trista november

KOMMENTARER:

  • Mary säger:
    2012-11-18 | 10:51:37
    Bloggadress: http://justinlife.bloggplatsen.se/

    Antar att du syftar på inlägget om bröllp?
    Har bara surfat och bloggat från mobilen och då är det inte kul att svara med långa inlägg. Men nu har jag suttit vid datormn så nu finns ett svar från mig där iallafal.

    Svar: Ja det var det inlägget som jag hade tänkt mig skulle ge lite mer respons. Räknade med en kommentar från dig förr eller senare. Känner igen mig i det där med att läsa bloggar från mobilen. Skriver också helst från datorn.
    Carina

Kommentera inlägget här: