Carina

Plåster på såren

Kategori: Vardag

Som ni kanske minns så var ju min negress på avvägar.
Trodde ju nästan att hon vänt tillbaka till sitt hemland.
Jag var nästan på väg att börja efterlysa henne men så dök hon ju upp
utan att jag behövde kontakta Schenker.
Idag hade jag ett brev i brevlådan
En trisslott som lite plåster på såren.
Det visade sig att det var en vinstlott.
30:- så det får nog bli en ny lott.
 
I veckan har jag också fått ersättning för tavlan som var skadad.
Vi kunde välja på att få en ny tavla med express
eller en ekonomisk ersättning.
Valde pengarna eftersom det inte var värre än att skadan
kunde målas i med mirakelpennan från Lidl (eller någon annan lågprisbutik).
Men Bimago som vi beställde den ifrån var väldigt snabba
med att besvara min reklamation.
Och trots att det blev lite strul så kan jag inte annat än rekomendera dom.
Kan mycket väl tänka mig att beställla därifrån igen.
 

KOMMENTARER:

  • Mary säger:
    2012-11-18 | 10:48:52
    Bloggadress: http://justinlife.bloggplatsen.se/

    Var inte illa att de ersatte sådär!
    Grattis till vinsten hoppas du får lite mer då:)

Kommentera inlägget här: