Carina

Core o fredagsmys

Kategori: Film, Motion, Vardag

I blev det träning efter jobbet.
Core!
Var där förra fredagen också och det känns som det är min grej.
Så där lagom jobbigt men ändå tar det.
Så idag fick Stefan åka egen bil och jag låg kvar i sängen ända till 5.15.
Det var inte riktigt meningen att klockan skulle bli så mycket men det var så skönt där under täcket.
Det är konstigt det där. När man verkligen måste upp så går det bra
men när det inte gör nåt om man kommer en kvart senare eller så,
då är det svårt att slänga benen över sängkanten.
 
Nu kör vi fredagsmys.
Stefan hade ätit i stan med Carro på eftermiddagen
så jag slank in på Tempo och plockade ihop en sallad till mig - GOTT!
Tog ett glas vin till det och så tittade vi en stund på "This is England".
Har sett den tidigare men mitt minne är ju lite som en guldfisk när det gäller att minnas filmer.
Och nu när det går någre efterföljande avsnitt som serie ville vi se om den.
Det är verkligen en annorlunda film, tragisk och deprimerande, men vängslande.
Tog en liten paus för att fylla på vin och hamnade här en stund.
Ska lyssna om vi ska fortsätta med filmen.
 
 
Kommentera inlägget här: