Carina

Det rör på sig

Kategori: Vardag

Och med den rubriken så syftar jag på skiten jag har i kroppen.
De senaste dagarna har huvudet hållt sig lugnt.
Istället är det tjockt nere i bröstet.
Inte så där slemmigt tjockt utan bara tjockt.
Och så lite tjockt i näsan också men inte heltäppt.
Och nu ikväll känns det som jag börjar få ont i halsen.
Försökte med medusin men tror inte att det gjorde någon nytta.
 
Ont ska med ont fördrivas
 
Kallade in vikarien och hoppade över gympan idag.
Känns som det var ett klokt beslut nu när det börjar göra ont i halsen också.
Har redan nu varslat för att jag inte kommer att träna på torsdag heller.
Vi ta det lugnt och försöka bli av med den här skiten.
DET ÄR INTE ROLIGT!
Jag har blivit bannlyst från att träffa Jacob också.
Dom är rädda för smitta.
Längtar ju efter gokillen.
 
Senast vi sågs

För övrigt så har jag lagat smaskens till matlådan imorgon.
Kan ni se vad det är?
 
Tänker ge er en chans att gissa.
Ser väl inte så där supergott ut på bild och luktar kanske inte helt mumma heller men gott är det! Tycker jag.
Och båda lådorna är till mig. Inte för jag är ogin men Stefan gillar just inte något av det som är i.
 
Ikväll skulle vi försöka vinna en auktoin på Tradera men dom har problem med sin server
och auktionen är förlängd till imorgon.
Har just nu det ledande budet men det är säkert någon där strax innan auktionen närmar sig slutet.
 
Nä, nu ska jag bara slappa innan det är läggdags.
 
 
 

KOMMENTARER:

Kommentera inlägget här: