Carina

Uppföljning

Kategori: Vardag

 
Tradera: Det var en vedkorg vi var med och budade på.
Den hade passat fint i rummet men nu får Bellas gamla dockvagga hänga med ett tag till.

 
 
Visst var det stuvad blomkål och bacon jag festade på förra veckan.

ChiliBurn vet jag inte om det ökat förbränningen.
Man kan ju inte direkt jämföra hur det skulle varit utan.
Men det har en positiv effekt på min mage så jag kommer att köpa en nu förpackning.
 
Den där liktornsgrejen kör jag på med och det känns som det går åt rätt håll.
Så jag fortsäter med det också.
Fast skarapan som är i ena ändan av "pennan" tycker jag är rätt värdelös.
Jag kör med min skalpellkniv istället.
 

KOMMENTARER:

  • Mary säger:
    2012-10-09 | 20:12:07
    Bloggadress: http://justinlife.bloggplatsen.se/

    Så jag hade rätt:)
    Gott det där fast jag kör med köttbullar till. Funkar bra att stuva broccoli, vitkål och även morot också.
    Fin vedkorg, kul idé att använda en dockvagga
    Låter brutalt med en skapell, villminnas att du skrev att du kunde tänka dig att skära av tån. Trodde inte det var bokstavligt;)

    Svar: Inte så brutalt som det låter. Skär inte med den utan skrapar bara. Fast jag har använt den till bl a fönstrena i pepparkakshuset men då har jag bytt blad.
    Carina

Kommentera inlägget här: