Carina

Förändring

Kategori: Inne

Det märks på katten att hon blir förvirrad av ommöbleringen.
Hon verkar inte helt tillfreds.
Hon var med ett tag när vi ställde sofforna på plats i "skrytrummet"
Skrytrummet är min systers benämning på det.
Så värst skrytit vet jag inte om jag vill kalla det
men det kommer nog inte användas så väldigt mycket till vardags
och det var väl liksom det hon menade med den benämningen.
 
Till slut gick hon och la sig på en säng som var bekant.
Att rummet i övrigt är i kaso verkar hon inte bry sig om.
 
.
Inte lätt att se henne bland alla grejer.


Men hallå det ligger ju nåt mer än vikt tvätt på sängen.
 
Dina nytvättade byxor är sköna att sova på matte!
 

För övrigt är jag opigg idag.
Var inte på topp igår heller men försöker ignorera huvuvärken.
Idag motade jag den med en Alvedon när jag väl kom ur sängen.
Var ute och plockade ihop päron, många päron
men det syns inte på backen.
Och när jag skulle plocka under gråpäronträdet blev jag anfallen uppifrån och gav upp.
 
På eftermiddagen har jag provlegat TV-soffan en stund innan det var dags att ge sig på söndagsmiddagen.
Pannbiff och potatismos, det var inte igår. MUMS!
 
Ett par bilder från TV-rummet.
 
Bilder från Skrytrummet får ni vänta på.
Det ska ordnas lite till där innan ni får bilder på det.
Bl a ny matta.
 
 
 
 

KOMMENTARER:

  • Mary säger:
    2012-09-23 | 19:12:43
    Bloggadress: http://justinlife.bloggplatsen.se/

    Katter verkar gilla att ligga på höar om det så är tidningshögar eller tvätthögar osv:)
    Våra katter bryr sig inte så mycket om ommöbleringar de blir mest busiga och så får vi stänga ute dem så de inte fastnar emellan någonstans.
    Ska bli spännande och se skrytrummet sedan!

Kommentera inlägget här: