Carina

Full aktivitet

Kategori: Inne

Idag är det full aktivitet och det känns som ingenting är på rätt plats.
Vi meckade med att föra igenom antennsladden i hålet bredvid ett värmerör,
Efter en del meckande med kniv, stämjärn och en sticka nr 3 så lyckades vi.
Sen har Stefan ägnat sig åt att flytta TV:n med alla tillbehör inklusive kabeldragning.
Han håller på fortfarande.
 
Dammsugsparkering
 
Jag har gjort, ja vad har jag egentligen gjort?
Dammsugit här, torkat lite där, hjälpt till att bära en del, flyttat på saker både en, två och tre gånger.
I "mellanrummet" är väl det mesta på plats plus att det står en hel del saker här som inte ska vara där.
Fast det återstår en del för att det ska bli trevligt.
En väggsnutt (den vid dammsugsparkeringen) ska tapetseras,
jag skulle vilja ha tag på en fåtölj av något slag
och så behöver färgerna på textilier mm styras upp.
 
Just nu samsas rött, lila och lite mer brända gulorangea toner.
Inte precis den bästa kombon.
Det ser nästan bättre ut på bild än i verkligheten.
 
Nu ska jag ta och fortsätta med nåt innan Stefan tittar snett på mig.
 

KOMMENTARER:

  • Mary säger:
    2012-09-22 | 17:49:22
    Bloggadress: http://justinlife.bloggplatsen.se/

    Kul och pyssla och göra om.
    Själv har jag bara städat idag och bakat bröd efter jobbet.
    Fast passade på att köpa en havlvaxduk med grön linnedräll på jobbet till köket.
    Håller med såg inte tokigt ut på bilden. Höstens färg ska vara lila och turkos enligt tyggrosisterna. Men många kunder frågar om orange. Så min chef ringde och frågade efter oranga dukar och annat då belv de helt förtvivlade och sa att det skulle inte vara orange innan våren:)

    Svar: Låter inte alls som BARA tycker jag, Stefan är ganska insnöad på orange. Ser han en orange lampa så säger han "Åhh titta!!. Själv är jag väldigt sugen på turkos eller det mörkare som jag kallar petrol.
    Carina

Kommentera inlägget här: