Carina

Ny design

Kategori: Vardag

Jag var väldigt less på min gamla design
och jag är ingen som är road av att göra en egen.
Så jag letade runt på nätet och hittade den här.
Fick hålla på ett tag för att överhuvudtaget få den att synas.
 
Om jag får hålla på ett tag till så kanske jag kan få till en bild på mig
och även en presentationstext.
Men jag har ingen aning om hur det ska gå till
men om jag googlar runt lite till så kanske jag kan ordna det med.
Men det får bli en annan dag för nu ska jag strax göra mig klar för sängen.
Imorgon är det utbildning igen så det gäller att vara på topp.
 
I övrigt har helgen varit lugn.
Lite rockard i möblemanget har det blivit
och så har jag (äntligen) målat lite på trädgårdsstolarna.
Till helgen kommer Bella och Isabelle hit
och jag måste få undan lite till dess
så att dom kan vara i rummet och även passera dit
utan att gå in i nåt annat.
 
För övrigt tror jag vi drabbades av en tromb igår.
Det var ganska OK väder ute, lite blåsigt men ändå hyfsat.
Jag ser att det är mörkt på himlen bort i norr och helt plötsligt
blåser det av bara sjutton.
Blomkrukor blåser iväg och det bara smattrade i trräd o buskar.
Det varade inte så länge och efterfäljdes av regn.
 
Jag har blivit hopplöst dålig på att använda kameran
så ni får hålla till godo med inlägg utan bilder.
 

KOMMENTARER:

  • Malin säger:
    2012-09-10 | 09:21:10
    Bloggadress: http://mollansworld.blogg.se

    Den här sidan har hjälpt mig massor.
    Man kan få leta runt lite för att hitta det man söker.
    Men det går också att söka till vänster.
    :)

  • Malin säger:
    2012-09-10 | 09:21:29
    Bloggadress: http://mollansworld.blogg.se

    Fick inte med adressen...
    http://www.designadinblogg.se/
    :)

    Svar: Tack Malin för tipset. Jag har varit där och tittat lite men det hör till saken att jag inte är så intresserad och inte har tålamodet. Men jag hittade lite hjälp hos hon som skapat designen och tror att jag KANSKE kan fixa det. ska bara ta mig tiden.
    Carina

  • Mary säger:
    2012-09-10 | 19:08:56
    Bloggadress: http://justinlife.bloggplatsen.se/

    Jättefin början på designen men jag kan knappt läsa texten för den är så ljus. Utan får köra över den med markören för att se.
    Vi hade något liknande väder i lördags med några åsksmällar också.

    Svar: Får se om jag gör något åt färgen. Själv tycker jag det går bra att se fast den är rosa. Blir olika mörk beroende på hur jag vinklar skärmen.
    Carina

Kommentera inlägget här: