Carina

Orkar inte riktigt

Kategori: Vardag

Jag vet att jag kan uppfattas som tjatig
men jag har ingen GO just nu.
Det är höst, mörkt och regnigt.
Jag är tjock i hals, nacke och huvud.
Senaste veckan har huvudvärken molat till och ifrån.
Idag har den motats med dunderAlvedon.
Känner för att göra - inte ett piss.
Har inte ens lagat mat utan bara slappat i soffan.
Ska ta hand om tvätten och sen lägga mig.
Imorgon väntar jobb, jobb och jobb.
Sen på kvällen träning men jag orkar nog inte med det.
Eventuellt åker jag över senare och bastar med tjejerna.
 
 
Om jag nån gång skulle få snuskigt mycket pengar
skulle jag låta bygga en vedeldad bastu vid sjön
och så en riktig brygga.
 
 

KOMMENTARER:

  • Malin säger:
    2012-09-27 | 09:30:45
    Bloggadress: http://mollansworld.blogg.se

    Ja skit i å träna men kom och basta och snacka lite skit. :)
    Krya på dig!

  • Mary säger:
    2012-09-27 | 15:50:08
    Bloggadress: http://justinlife.bloggplatsen.se/

    Man kan inte vara på topp jämt och gnälla i lagom dos är helt okey tycker jag, det lättar på trycket:)
    Så var rä'dd om dig gör några trevliga saker och basta så kommer nog energin åter!

Kommentera inlägget här: