Carina

Vaken

Kategori: Vardag

Vaknade 1 timme innan klockan skulle ringa och nu kan jag inte sova.
 
Det är tomt i sängen bredvid mig :(
 
Antar att jag låtit väldigt inatt och det är inte konstigt för jag är helt tjock i luftvägarna, mer i bröstet än ni näsan.
 
Strax upp o packa väskan för jag åker till Västerås idag. Om det inte vari för att jag lovat skjutsa Bella imorgon hade jag nog stannat hemma med min förkylning.
 
Skriver på mobilen och det blir inte alls som jag vill så ger upp nu.

KOMMENTARER:

  • Mary säger:
    2012-09-30 | 17:52:00
    Bloggadress: http://justinlife.bloggplatsen.se/

    Hoppas du piggnade till under dagen jobbigt och åka långt då man är sjuk.
    Vill åka till Västerås jag också och Erikslund behöver nya skor och gillar dern tyska skobutiken som jag aldrig minns namnet på och så är jag sugen att gå in på Olssons tyger:)
    SV. jo har nog fått lite av bakgenerna från far. När jag var liten bakade mamma allt vanligt som bullar, kakor, matbröd och även födelsedagstårtor men det var pappa som gjorde napolionbakelser och annat som krävde det lilla extra tålamodet och motivationen.

Kommentera inlägget här: