Carina

Femöre

Kategori: Vardag

Efter att ha lämnat Jacob så fortsatte vi ut till Femöre.
Inget ställe jag varit på så många gånger men nu passade det ju bra.
Hade förberett med kaffe och kaka i ryggsäcken.
 
Vi gick en rundslinga ut till Femörehuvud där vi hittade en bänk mot en vägg
som dessutom var ledig.
Där slog jag mig ner och bara njöt av solen och Östersjöns vågskalp.
 
Stefan sprang runt och fotade men gjorde mig sällskap med kaffe en stund.
Bilderna får tala för sig själva.
 
 
 


 
 
 
 
 
 
På vägen tillbaka stötte vi på en krokodil.
 
Eller var det en påklädd sån här?
 
Stefan föreslog att vi skulle äta på vägen hem så vi slapp matlagning och disk,
jag föreslog Restaurang Long i Oxelösund.
Det var gott och smidigt.

Titta vad fint dom hade gjort med morötterna!

KOMMENTARER:

  • Jag säger:
    2013-04-21 | 22:34:07

    Helmysigt alltså! gör gärna om sånt.

    Svar: Ja det gör vi om. Där och på andra ställen :)
    Carina

Kommentera inlägget här: