Carina

När katten är borta

Kategori: Vardag

...har jag datorn i knät vid TV-soffan.
Men säg inget till katten=Stefan.
Det är datorförbud här men det man inte vet lider man ju inte av.
 
I vilket fall som helst är det trist när han jobbar på kvällarna.
På tisdagar brukar jag i och för sig komma hem själv efter jobbet
men han brukar ju finnas här när jag kommer från träningen.
(Nu blev det lite trångt för nu vill katten=Siri ligga i knät också
och bli klappad. Så datorn hamnade på sniskan vid sidan av.)
 
I övrigt känner jag mig mest stressad och det har satt sig i kroppen.
Har varit tejpad på höger arm och rygg men vet i sjutton om det hjälpt.
Men det är väl svårt att få det att släppa när det är spänningar hela tiden.
Just nu känns det som det skulle kunna lugna ner sig efter måndag nästa vecka
men dyker säkert uppp en massa "annat skit" efter det.
Är sugen på att ta en dag ledigt men känns inte som det är nån idé
att tänka tanken ens för det skiter sig säkert ändå.
 
Är sugen på att hitta på någon liten, liten resa
men vet inte vad det skulle vara.
Någonstans i Sverig eller en Weekendresa från Skavsta?
Ullared? Med bil eller buss? Någon som är på?
 
 
 
Det snöar ute, igen.
Inte utan att man längtar till sommaren.
 

KOMMENTARER:

  • izabella säger:
    2013-02-12 | 22:32:51
    Bloggadress: http://homomilk.blogg.se

    jag följer med om du bjuder :D

    Svar: Tanken var liksom att kunna dela på kostnaderna.
    Carina

  • Mary säger:
    2013-02-13 | 14:06:49
    Bloggadress: http://justinlife.bloggplatsen.se/

    Låter verkligen som om du behöver lite luftombyte.
    Härlig bild men inte långt kvar nu till sommaren, nästa månad är en VÅRmånad:)

Kommentera inlägget här: