Carina

Ligger lågt

Kategori: Vardag

Jag har bestämt mig.
Bloggen ska bli nerpriooriterad.
Inte för att jag varit särskilt flitig i mitt bloggande
men det kommer antagligen att bli ännu mindre bloggande ett tag framöver.
Men jag hoppas att alla mina läsare (ja ni är ju inte så många)
ändå kommer att hålla utkik efter ev nya inlägg.
Ett enkelt sätt att se om jag uppdaterat är att följa mig på bloglovin.
Och om allt fungerar så kommer mina FB-vänner att se uppdateringarna där.
För något litet inlägg blir det nog emellanåt iaf.
Annars får ni väl helt enkelt titta in och se om det hänt nåt.
 

KOMMENTARER:

  • Mary säger:
    2013-01-05 | 17:56:56
    Bloggadress: http://justinlife.bloggplatsen.se/


    Jag har dig redan på bloglovin så jag missar inte något.
    Tittar in direkt om du uppdaterar!

    Svar: Det låter bra Mary. Och bara för att jag inte räknar med att uppdatera så ofta så kommer jag inte att sluta läsa DIN blogg. Kommer fortsätta följa dig och är ju lite extra med nu när du liksom är 2 personer. Dock är jag som du, lite lat på att kommentera när jag läser i mobilen.
    Carina

Kommentera inlägget här: