Carina

100-årsfest mm

Kategori: Fest

I lördags skedde det.
Eftersom vi båda nu passerat 50 så ordnade vi en fest för familj, släkt och vänner.
Och när alla ändå var samlade så passade vi också på att gifta oss.
Så nu kan jag titulera mig Fru Carina Skoog Pettersson.
 
Ska man inte va glá på sin bröllopsdá?
 
Det var mycket att fixa med innan men roligt göra.
Svårt dock att beräkna hur mycket mat, tårta och dricka det går åt.
Kan säga att det blev över av allt.
 
Vi hade hyrt en lokal för att säkra upp ifall det skulle vara dåligt väder.
Skönt också att kunna lämna hemmet och festa loss på annan plats.
Och Puben här nästgårds är ju bara så mysig.
Jag visste redan första gången jag var där att HÄR vill jag ha en fest.
 
Nu var ju väderguden verkligen på vår sida.
Tror inte det var ett moln på himlen.
Vi åt och dansade inne men tipspromenad femkamp och inte minst vigsel hölls ute.
 
Vi fick fantastisk hjälp av barn och familj.
Och våra midsommarvänner gjorde en fantastisk insats med maten.
Det hade aldrig gått utan er hjälp.
ETT JÄTTESTORT TACK TILL ER!!!
 
Och sjutton vad alla festade loss.
Till och med min mamma dansade och höll igång till efter 2 på natten.
Det blev verkligen en fantastisk och minnesvärd dag.
Lätt en av de bästa dagarna i mitt 51-åriga liv.
 
Och trots att vi avsagt oss presenter så rullade det in.
Dom flesta visade vi upp på kvällen
men när vi städade av dagen efter så upptäkte vi att vi glömt några stycken.
Så om ni tyckte att just er present saknades så ska ni veta att den nu är tillvaratagen.
TACK!

 
Har inte så mycket bilder än men det kommer säkert.
Vi fotade inget sjhälva men det var det så många andra som gjorde.
Hade även en fotograf med oss och väntar på bilderna därifrån.
 
Brudbukett på tork
 
 
 

KOMMENTARER:

  • mary säger:
    2013-07-16 | 01:12:23
    Bloggadress: http://justinlife.bloggplatsen.se

    GRATTIS!!!
    Vad kul att ni gift er.
    Jag kan fortfarande minnas känslan av att få kalla sig fru fast det gått 15 år sedan vi gifte oss;)
    Den känslan håller föresten i sig, stoltheten att vara älskad få älska och höra ihop med någon:)

  • syster säger:
    2013-07-16 | 20:51:16

    precis så glatt o roligt var det på festen.
    Tack för att vi vá me´.

Kommentera inlägget här: