Carina

Den lider mot sitt slut

Kategori: Vardag

Inte sommaren hoppas jag men semestern.
Enligt Stefan så slutade den i fredags och nu är det bara vanlig helg.
Men jag tycker den varar till imorgon bitti
eller åtminstone till i kväll när det är dags att packa jobbväskan
och sätta väckerklockan.
 
Egentligen har jag supertidig morgon imorgon
men Stefan får åka själv så tar jag bussen lite senare.
Jag har inte en aning om vad jag ska göra
och har inte haft lust att ta reda på det heller.
Så det känns dumt att vara på jobbet 5.30.
Kanske finns det nåt på mitt skrivbord
men det får räcka med att börja vid 8 imorgon.
 
Har inte gjort så mycket mer på semestern än att ordna med fest/bröllop.
Men känner mig ändå så nöjd.
Och även om jag gnällt en del på vädret så har det varit riktigt bra.
Att det blåser mer eller mindre varje dag är väl bara att vänja sig vid.
Skulle vara kul med någon liten resa längre fram i höst/vinter
men får se vad det blir med det.
Men den 5-6 oktober ska vi iväg för då väntar vår present i Lidköping.
Vad det är har vi ingen aning om men ska bli skoj.
Alltid kul att träffa våra fina vänner där.
 
Nu ska jag fylla dagen med aktivitet
och mota ångesten på flykt.
 
 
 

KOMMENTARER:

Kommentera inlägget här: