Carina

En dag på stranden

Kategori: Vardag

Idag fick det bli stranden.
Inte en hel dag men ett par timmar iaf.
Kändes alldeles tillräckligt.
Var i och doppade mig ett par gånger
och temperaturen var väl okej.
Det svalkade i alla fall av ordentligt.
 
Stefan steker
 
I övrigt så har det blivit en del plock här hemma idag också.
Nu känns det som allt börjar komma i ordning efter festen.
Det finns fortfarande sådant som ska till returen, pant
samt varor som ska returneras till diverse affärer.
 
Men nu ska jag göra mig klar för sommargympa.
Vore kul om det dök upp lite fler idag.
Vi får väl se, kanske folk hellre är vid sjön än åker och gympar.

Här är det gympa på självaste midsommarafton vid Häggsjön
 

KOMMENTARER:

  • mary säger:
    2013-07-17 | 20:18:01
    Bloggadress: http://justinlife.bloggplatsen.se

    Gympa utomhus på sommaren ser alltid så trevligt ut.
    Gympan i skolan på hösten i halvfrostigt gräs var däremot hemskt.
    Börjar längta lite smått efter att få tillbaka min kropps rörlighet. Nu ska jag inte klaga gått upp bara runt 5 kg och har mest problem av att jag är tjock på mitten inte av foglossning och så.
    Men har inte kunnat pressa mig svettig och höja pulsen på flera månader utan att få sammandragningar.
    Saknar den känslan att vara riktigt trött i kroppen och musklerna:)

Kommentera inlägget här: