Carina

SOMMAR!!

Kategori: Vardag

Oj vilken sommardag vi fick!
Tog sovmorgon men sen har vi varit ute i stort sett hela dagen.
Inte gjort något speciellt.
Jag har suttit och pysslat lite med en grej som ska användas nästa helg.
Bella (som jag hämtade vid Gotlandsbåten i Nynäshamn igår)
ville sola och stannade kvar till eftermiddagen innan hon tog lillbilen hem till Västerås.
Hon kommer tillbaka på torsdag. :)
Vi spelade en omgång kubb, Bella o jag mot Stefan.
Måste erkänna att Stefan vann.
När Bella farit så tog vi en cykeltur på okänd väg.
Stefan som är en kartnörd hade kollat runt och hittat en väg som vi inte visste fanns.
Han är fundersam på att springa där så vi tog cyklarna för att reka.
Alldedles för långt att springa för mig men kan tänka mig att cykla där fler gånger.
Nu får det vara nog med utevistelse för idag.
Ska ta en välbehövlig dusch och sen landa i soffan framför TV:n.
 
 
Hoppas ni också kunnat njuta av dagen.

KOMMENTARER:

  • mary säger:
    2013-07-07 | 23:48:21
    Bloggadress: http://justinlife.bloggplatsen.se

    Vacket växt!
    Jag har hängt på balkongen halva dagen sen blev det 30 grader även under parasollet och jag fixar inte sådan värme:)
    Tackat turen att jag inte har graviditets svettningar för då hade det nog varit olidligt idag. VIi hade persiennen neddtagna och ändå är det 24 grader inne nu men fläkten snurrar så jag hoppas på att det går att sova.
    Låter mysigt med cykeltur på okänd väg. Finns mycket att göra sedan när magen försvinner. Tänk vad rörlig man är i vanliga fall;)

Kommentera inlägget här: