Carina

Vecka 30

Kategori: Vardag

Så har man klarat av första arbetsveckan.
Vet inte vad jag ska säga men det känns lite jobbigt.
Väldigt lugnt på jobbet så det är mjuk uppstart
men samtidigt blir det lite segt.
 
Förr har vi frusit på jobbet för det har varit kalluft
men nu står tamejsjutton luften stilla,
det finns i alla fall ingen som helst kyla i den.
Det var så även innan ja gick på semester men då var det inte lika varmt
och märktes inte på samma sätt. PUST!
 
Till råga på allt så har jag fått ont i en tand.
Började känna av det i måndags men trodde det var spänningar som skulle släppa.
Men när det kändes mera på onsdagen så ringde jag tandläkaren.
Naturligtvis så har min tandläkare semester
så det slutade med ett akutbesök hos Folktandvården.
Nu har jag en provisorisk fyllning och ett paket penicillin.
Kompletterar det hela med Ipren och Alvedon.
Vet inte om det är därför jag kännt mig lite off den här veckan.
Ingen träning har det blivit heller.
 
Igår åkte vi i alla fall till Västerås efter jobbet.
Skulle hämta hem vår andra bil som vi haft utlånad
och samtidigt passade vi på att umgås med Bella o Isabelle.
Provade på att spela Äventyrsgolf och det gick väl sådär.
Bättre på några banor och sämre på andra.
Åt lite innan Stefan åkte hem.
Jag stannade ett tag till och vi pratade och tittade på youtube-klipp.
Dom hade också fått så fint på sin balkong.
Men jag hade ingen kamera med (mobilen suger ju) så kan inte visa er
men mysigt var det i alla fall.
 
Laddade också över bilder från Bellas kameror från festen.
 
Visst är den fin? Buketten Bella gjorde till mig.
 
 

KOMMENTARER:

  • mary säger:
    2013-08-01 | 15:44:25
    Bloggadress: http://justinlife.bloggplatsen.se

    Jätte vacker bella är duktig!!

    Svar: Jag hade tittat runt på bilder innan och vi hade pratat om hur jag ville ha det och hon fixade det bättre än bäst. Lite kul att stjärnflockan kommer från vår rabatt. Veckan efter var den överblommad.
    Carina

Kommentera inlägget här: