Carina

Äntligen träning

Kategori: Träning

Idag kände jag mig frisk igen. Följde med mannen till Orios sporthall. 
Började med löpbandet, sakta och kort enligt sjukgymnastens anvisningar.
 
 
 
 
 
Det var varmt! Väldigt varmt! Måste varit något fel på temperaturen. Konditionmaskinerna står dessutom uppe på en entresol så luften är ju som varmast här. Men så här varmt brukar det inte vara.
 
Efter detta gick jag ner i gymmet och körde lite styrkeövningar.
 
Tåhäv utan belastning och med båda fötterna - det är vad jag klarar av just nu.
Marklyft 20 kg 3x15
Kettlebellsving 12 kg 3x15
Knäböj med 16 kg 3x15
Utfallssteg med 8 kg kettlebell 3x10 på vardera ben.
 
Riggade dessutom upp kameran och filmade mig delvis. Nyttigt att se att man inte alls svankar så mycket som man tror etc.
 
Dusch och bastu efteråt och kände mig så tillfreds.
 
Nu har jag börjat planera veckans träning. Hoppas få vara frisk bara.
 
Hmm
 
Kommentera inlägget här: