Carina

Ingen riktig fjutt

Kategori: Träning, Vardag

Alltså vad är det här.  Nackspärr, förkylning och nu utan fjutt. Inget blir gjort, varesig med träning eller annat. 
Sist jag uppdaterade var väl efter att jag försökt mig på den där grodan och var gråtfärdig av uppgivenhet. 
Träffade sjukgymnasten  och det blev bestämt ingen löpning, inga promenader, inga hopp och liknande på 2 veckor. Heja! Men tillfälle att träna massa styrka. 
Gick på ett SomaMove-pass. Jätteskönt! Tills jag efter sista avslappnande övningen fick en låsning i ryggen. Det var i onsdags kväll. 
I torsdags kände jag mig trött och orkeslös, i fredags stannade jag hemma från jobbet. Har varit låg hela helgen och vilat mycket. 
Igår söndag följde jag med Stefan till sporthallen, gjorde mina rehabövningar, testade lite i några maskiner men ingen kraft eller energi så satte mig och lyssna på ljudbok och spela Candy-Crush medan han tränade klart.
Tog mig till jobbet idag och det funkade hyfsat. Men inte gjort några större insatser ikväll och i sängen en timme tidigare än normalt. Nu ska jag sova och samla energi till imorgon. 

Kommentera inlägget här: