Carina

Pass 9:2+ lite till

Kategori: Träning

Det har blivit lite dåligt med löpningen den här veckan. Men idag var det dags.  Har man bestämt sig för att springa så gör man det.  Om det varit värsta busvädret hade jag nog inte inte gjort det Ken idag var det plusgrader och nästintill vindstilla. Grått och lite duggregn men måste ju lära mig det också. Inte säkert att det är superväder när det är dags för lopp.
Jag har haft lite ont i vänster knä och så krånglar hälsenan på höger fot men tänkte att jag prövar ändå pass 9:2. 

(null)

Fungerade jättebra. Men jag missbedömde både avstånd och tid så när jag kört passet hade jag dryga 2 km kvar. Fick bli en liten blandning av springa i olika tempon varvat med gång. 

(null)


Och nog känner man sig lite duktigare när man ger sig ut trots att det regnar och inte är något toppenväder. 

(null)

Kommentera inlägget här: