Carina

Planka och burpees

Kategori: Träning

Vore med Linn idag. Och idag körde hon en liten uppvärmning. Hon hade alltid det tidigare men så föll den av någon anledning bort. Men nu var den tillbaka och det gillar jag. Berättade det för henne efteråt också så nu hoppas vi att hon fortsätter med det.
Som vanligt en riktig tuff runda. 2x40 sek på varje station. Ingen aning om hur många stationer men gissar på ca 15.
Efter det avslutade vi med en parövning. Planka för den ena, burpees för den andra och så skiftade vi efter 3 burpees. Vet inte vilket som var jobbigast.
Lite jobbigt är det för jag har fått ont i mitt knä. Har haft lite känningar senaste gångerna jag sprungit och sp vid utfall. Och idag när vi körde utfallssteg så fungerade det inte längre. Och nu har jag ont. Mest när jag går i trappor, både upp och ner. Imorgon blir det vilodag sen hoppas jag på att det är bättre på fredag. 

(null)
Hittade den här bilden bland alla annonser i Extra förra veckan.
Kommentera inlägget här: