Carina

Snickare

Kategori: Inne

Idag har jag lekt snickare
Äntligen har jag sågat till hyllplanen som ska var mellan skåpen i köket.
Använde mig av gårdens snickarbod där det finns en del verktyg och en snickarbänk.


Snickarbänken

När man ser på TV så går allt så himla enkelt
men när jag ska göra nånting själv så blir det besvärligare.
För det första finns ett visst motstånd
eftersom jag inte riktigt vet hur jag ska göra.
Sen är jag rädd att göra fel också.
Och så har vi inte alla fina verktyg utan får försöka trixa med det som finns.

Sen kunde Stefan börja med att sätta upp belysningen.
Nu är 1 hylla av 4 uppe och 3 av 5 lampor.


Skön arbetsställning

Nu börjar det finnas hopp om att köket ska bli klart nångång.


KOMMENTARER:

  • syster säger:
    2010-10-31 | 19:19:20

    det där kommer att bli kanonfint!

  • Agnieszka 2barnsmorsan säger:
    2010-10-31 | 19:54:02
    Bloggadress: http://agnieszka.blogg.se/

    Kommer bli finfint!

Kommentera inlägget här: