Carina

Tandläkaren

Kategori: Allmänt

Idag är jag hemma lite längre. Ska till tandläkaren eftersom en tand gick sönder i söndags. Så idag ska jag kolla upp den och få förslag och prisuppgift på åtgärd. Gissar att det kommer bli en krona för massa sköna tusenlappar. :(
Dom ska vi ju ha till semestern som vi bokat. det blir väl till nån avbetalning kan jag tänka mig. Skulle ju gärna vilja ha dom där reservrna vid såna här tillfällen men har aldrig lyckats spara ihop till dom.

När jag ändå är till Katrineholm tänkte jag titta upp en snabbis till mor och far. Vi ses inte så ofta.



Temperaturen börjar stiga och man hoppas på vår igen. Tänk att dom där torra trista grenarna snart ska vara så här vackra! (Bellas bild).

Nu ska jag borsta mina tänder riktigt ordentligt innan jag far iväg.
Kommentera inlägget här: