Carina

Hos Bella o Sara

Kategori: Allmänt

Nu i helgen är jag i Västerås hos Bella o Sara.



I går kväll var vi på IKEA. Handlade några småsaker. Kanske kommer det några bilder på några av sakerna senare.
Jag fick god mat, både förätt och huvudrätt. Efterrätten orkade vi inte så den fick vi spara.
Sen gjorde Bella fransk manikyr på mina naglar innan hon bäddade åt mig i soffan. Lite andra roller än vad vi är vana vid.

Idag har Bella o jag varit hos Håkan och fotat oss. Det känns lite ovant för mig som ju inte är van att posera framför kameran.

Först var det sminkning...


...innan vi tog några bilder tillsammans.


Sen blev det några på bara mig medans Bella sadlade om till en rockigare stil.


Väl hemma igen så fixade jag iordning maten medans Bella o Sara duschade. Fast det var Bellas recept. Enkelt var det och väldigt gott.



Nu har vi ätit dajmtårtan som vi inte orkade igår och det är TV och data som gäller.

KOMMENTARER:

  • Lina säger:
    2010-01-31 | 19:23:55
    Bloggadress: http://ninninusens.blogg.se/

    Men gud så skoj med fotografering!! Så fina ni var :D



    Ha en skön kväll!

  • emina säger:
    2010-02-01 | 19:28:22
    Bloggadress: http://eminacreations.blogg.se/

    visst har dom det fint!!



    SV: haha tack du:)

  • Håkan - Imitjdesajn säger:
    2010-02-01 | 21:04:52
    Bloggadress: http://imitjdesajn.blogg.se/

    Åhh ..dajmtårrrrta .. bara massa gosaker :P Hon åt alla fyra efter åtta minnsan, jag hann inte med att ta bort dom, haha! :)

Kommentera inlägget här: