Carina

Årligt besök

Kategori: Vardag

Idag har jag avlagt mitt årliga besök hos tandläkaren.
Och resultatet blev - INGA HÅL!
Så skönt, räckte med dem 790:- som det kostade ändå.
Men är det nåt som är obehagligt så är det att ta tandsten.
Fy bubblan!
Men känslan efteråt med nypolerade tänder är skön.

Efter tandläkaren tog jag en tur in på Åhléns.
Hinner aldrig gå i affärer annars känns det som.
Möjligtvis att jag rusar igenom nån gång på lunchen.
Men nu strosade jag runt och tittatde och såg massa fint.
Ett potentiellt gardintyg till nya sovrummet.
Och lite andra krafs-saker och ett snyggt förkläde.
Men köpte jag nåt?
Jovisst, men inte till mig utan till Jacob.
Älskar ju Barbapappa och kunde inte motstå den här bodyn.


Man blev så glad av den

Och så fyndade jag ett par överdragsbyxor.
Måste vara perfekta att ha när det ska krypas runt i sandlådan i vårslasket.
Verkar vara rejäl kvalitet och priset var ju väldans bra.
Ordinarie pris 299:- och nu nedsatta till 69:-
Hoppas dom ska komma till användning.



Köpte en liten sak till men det får bli en överraskning.

Efter Shoppingen köpte jag med mig 2 köttbullmackor
och åkte hem till mamma.
Det blev en pratstund med macka o kaffe
innan jag hämtade det sista i garaget.
Imorgon lämnar hon över det till nästa hyresgäst.
Hon känner en befrielse över att bli av med bilen
och vi är glada över möjligheten vi fick att ta över den.

Nu ska jag göra en stor mugg te och sen slå mig ner i soffan och titta på bl a
en av de bloggare ajg följer.
Nämligen Mirka och hennes familj som åter igen är med i Familjen Annorlunda.

KOMMENTARER:

  • Mary säger:
    2012-01-30 | 20:44:04
    Bloggadress: http://justinlife.bloggplatsen.se/

    Vad skönt för dig att du fick tänderna godkända!

    Fin body du köpt. Undra varför bara en barba är hårig?

Kommentera inlägget här: