Carina

Hej!!

Kategori: Vardag

Hej mina söta läsare som tittar in var eller varannan dag
trots att jag är så dålig på att uppdatera.
Men vadå, tiden går så himla fort och jag har faktiskt lite annat att göra också.
Veckorna bara flyger fram och nu är det sista oktober också.
Förra veckan var bra,  i alla fall slutet.
På fredagen hade körde vi After Work.
Halva styrka ungefär gick iväg för lite gott att äta och dricka efter jobbet.
Trevligt och det ska visst återkomma.
 
Tidigare på fredageftermiddagen så hade jag vunnit en auktoin på Tradera.
Den här gången var det taklampa.
Och att vi fick den mycket billigare än vad vi kunde tänka oss så var vi mycket nöjda.
På lördagen åkte vi iväg till Sollentuna för att hämta den
och den motsvarade förväntningarna.
 
På vägen hem blev det ett stopp vid Heron City.
Tillbruíngade den mesta tiden inne på Mediamarkt
men det var bara en film som följde med därifrån.
Jag var lite taggad på att köpa ett TV-spel men så tyckte jag helt plötsligt att det var dyrare än jag mindes.
Så jag blev lite snål, eller ville i alla fall kolla upp lite mer priser..
Sen gick vi in på XXL. Dä'r blev det en sport-BH och träningsstrumpor.
Både Stefan och jag hade plockat på oss varsin 2-pack med samma strumpor
ovetandes om att den andra tagit samma.
149:-. stod det att dom kostade.
Men sen i kassan gick dom in för 39:-.
Vet inte om det var fel eller om vi inte sett att det var extra billigt.
Nu var dom tyvärr lite stora, hoppas dom drar ihop sig i tvätten.
 
På söndagen städade vi undan det sista av sommaren.
Tömde blomkrukor och ställde undan grill och trädgårdsmöbler.
Måste ju säga att det är tusen gånger roligare att ta fram allt på våren
än att plocka undan det för hösten.
Men skänt att det är gjort.
Löven ligger bra där dom ligger.
Om de skulle störa någon så står räfsorna i bon, den högra dörren.
 
Nu är det snart helg igen.
Hugaligen vad fort det går.
Riktigt helg också med röd dag både lördag och söndag.
Flexar nog lite på fredag också och slutar vid lunch.
 
Idag är det Halloween.
Inget jag ägnar någon större tanke på.
Gör inget extra men vet att många pyntar och spökar ut sig.
Så jag bjuder på en bild från google.
 
Kommentera inlägget här: