Carina

28 februari

Kategori: Vardag

Födelsedag idag alltså.
Inte så olik en vanlig dag men lite har den skiljt sig.
Fick väcka Stefan idag så han hann upp och gratta mig innan jag åkte till jobbet.
Fick en fin väggklocka till köket och en väska/bag.
Väskan blir det nog kanske byte av eftersom den inte var riktigt rätt.
Eller så blir den kvar och så blir det en till.
 
Hade med tårta till jobbet och bjöd på och alla gratulerade på födelsedagen.
Nu i Facebooktider så blir det ju också en massa grattishälsningar där också.
Och så några SMS också.
 
På eftermiddagen hade jag tid hos kiropraktorn.
Hon hittade några rejäla låsningar i ryggen som hon jobbade med.
Hon konstaterade också att det var lite inflamerat.
Så nu är det Voltaren som gäller.
Besvärligt bara att få dit den på rätt plats där bak.
Hon rekomenderade också magnesiumtabletter
så det är nu inhandlat och dagens tablett intagen.
På tisdag blir det återbesök.
 
Ingen träning idag heller.
Men nu hade jag lappsjuka och åkte iväg för att titta på dom andra.
Sen blev det ju dusch och bastu efteråt.
En hel del prat och skratt också.
Skrattade så jag blev tårögd.
Fick en liten present också av en av grannarna.
En fin brödduk som hon broderat.
Tack snälla Marie, det var uppskattat.
 
Sen har jag pratat med världens bästa dotter.
Saknar dig Bella men nästa helg får vi se till att träffas.
 
Nu är det ytterligare en födelsedagspresent.
Ny säsong av Sofias änglar.
 
 
Kommentera inlägget här: