Carina

Stolen

Kategori: Ute

Redan tidigt i höstas påbörjade jag projekt "Måla trädgårdsmöbler"
Och som jag ju nämnt tidigare så är jag inte den snabbaste.
Men nu är i alla fall EN klar.
 
 
Och den andra ska skruvas ihop.
Sen återstår de andra 2.
Tar en i taget och så får vi se när det kan vara klart.
 
Har lärt mig en sak - färg är inte torr även om den verkar det.
Hade målat allt så fint långt före jul och så plockade jag ihop det.
Och så låg dom där staplade på varandra dom målade träbitarna.
Fick ta isär dom med våld, slipa och måla igen.
 
Är i alla fall väldigt nöjd med färgen.
Och är glad att vi bestämde oss för att ha stålet svart.
 

KOMMENTARER:

  • mary säger:
    2013-05-30 | 22:05:35
    Bloggadress: http://justinlife.bloggplatsen.se

    Nä vad tråkigt att allt fastnade ihop:s
    Men fint det blev!

  • syster säger:
    2013-05-30 | 22:15:09

    oj, så snyggt det blev!!!
    En riktig "make over"

  • mary säger:
    2013-06-19 | 18:58:49
    Bloggadress: http://justinlife.bloggplatsen.%20se

    Hejhej var ett tag sedan du skrev. Hoppas allt är bra?!

    Svar: Ja, har prioriterat annat. Men allt är bra. Nu ser jag fram mot midsommar och semester. Ha det bra du också
    Carina

Kommentera inlägget här: