Carina

Sjung om studentens...

Kategori: Allmänt

Så har det varit student! 4 stycken som vi uppvaktade på olika sätt.

Först ut var vår egen Erika

Hon ser ju glad ut!

Sen smet jag iväg en sväng till Fredrik men då missade jag att ta med kameran.

Och så var det Sara men eftersom hon höll till i Västerås så kunde vi inte vara med där. Men Bella tog bilder.

Hoppas hon hade en trevlig kväll!

Och så på lördagen var det Natalys tur. Även detta är Bellas bild.


GRATTIS TILL ER ALLA OCH LYCKA TILL!

KOMMENTARER:

  • Lina säger:
    2009-06-16 | 12:27:21
    Bloggadress: http://ninninusens.blogg.se/

    Tack! Jo, jag jobbar natt på ett demensboende.. Det är ett toppenjobb verkligen! Jag stormtrivs.



    Fina studentbilder du lagt ut :)



    ha en skön dag!

  • Maria säger:
    2009-06-16 | 17:31:02
    Bloggadress: http://hundramil.blogspot.com/

    Hejhej.

    Tusen tacki för din kommentar hos mig.

    Ja man behöver prioritera sig själv, framför allt när man inte blir prioriterad av någon annan :)

    Självklart så säger inte jag alltid nej. Ibland tycker jag det är kul att ställa upp för det kanske är något som jag tycker är roligt av det vi ska göra och ibland vill man vara schysst och ibland kanske det är någon person som man vet ställer upp för mig också. Men man mår ändå bäst av att sätta sig själv först och ta hand om sig själv.

    Jag älskar utveckling, tycker det är så coolt hur man utvecklas och många gånger så tänker man inte ens på det.

    Vi slår ett slag för utvecklingen tycker jag :)

Kommentera inlägget här: