Carina

Sommar och sommar och sol....

Kategori: Allmänt

Förra vekcan var jag gnällig! Tyckte att det var grått och kallt. Nu är det VARMT men jag tänker inte klaga (inte än) utan bara njuta. Idag har det varit en blandning av ogräsrens, stranden, övningskörning,grillat ... och nu dator. OK om jag måste klaga på nåt så skulle jag vilja ha mer tid för mig själv med bara tystnad och inga måsten och borden runt omkring mig. Vet att det hänger mycket på mig men är dålig på att ge mig det. Inte alltid kul att vara kontrollfreak.

Här kommer några bilder från stranden



Badbrudarna!!!


Stefan gassar i solen!



Jag fick också var med på ett hörn!

Jodå, vi badade också. Men det finns det inga bilder på. Lite kallt i vattnet än är det men det var skönt att svalka av sig emellanåt.

KOMMENTARER:

Kommentera inlägget här: