Carina

Vart tog våren vägen?

Kategori: Allmänt

I veckan har det varit riktigt tråkväder med vind, snö och regn men alla pratade om att i helgen, då ska det bli varmt och också chans till sol. Vad jag längtat. Igår satt jag ju visserligen mest inne så då gjorde det inte så mycket att det var 2 plus, grått och småregnigt men det skulle ju bli bättre till söndan hade det sagts. Gissa om jag kände mig besviken när det är grått och snöflingorna yr utanför fönstret. Har bestämt mig för att kura inne idag om det inte ändrar sig. Fast jag hade ju tänkt ta den där promenaden på en timme.

OJ!! Just när jag skriver detta bryter solen igenom lite, lite. Kanske kanden ta sig igenom molnen HOPPAS!!

Annars har jag haft en tanke på att sy dom där gardinerna till TV-rummet. Klippte ju till dom i höstas men så stuvades allt undan och glömdes bort. Men borde kanske ta tag i det. Får se hur det blir.

Och angånede bilden igår så tror jag inte det var datorn det var fel på. Var nog snarare SBT (Skit Bakom Tangentbordet) men jag orkar inte försöka just nu. Ska gå och fixa lite frukost. Blir bl a ägg och sill! Ska återkomma till det där med sillen vid ett senare tillfälle.

Ha en bra dag!
Kommentera inlägget här: