Carina

Datajä.....

Kategori: Allmänt



Idag, en kvart innan jag skulle gå från jobbet, dök det upp en bråttomgrej. Inte så mycket jobb så jag sa att jag skulle fixa det hemma ikväll. Var noga med att spara ner alla dokument från hårddisken. Och vad händer! Jag kan inte köra MagiCad eftersom den inte hittar projektet fast jag har alla filerna till det.
Försöker istället ordna till layouten till en annan ritning (som jag höll på med när bråttonjobbet dök upp) och där vet jag verkligen inte vad som hänt. Det ser jättekonstigt ut. Det blir till att ringa supporten imorgon bitti.

 

Behöver lite kärlek just nu så jag lägger upp den här bilden på Ask och Embla. Gillar den skulpturen, snidad ur en trästam på plats så att säga.

Ska nog gå och duscha och sova istället för att sitta här och bli irreterad.

GOD NATT!

KOMMENTARER:

  • izabella säger:
    2009-05-19 | 22:09:11
    Bloggadress: http://homomilk.blogg.se/

    då ska du se pe´tra i jordanien :p en by urhuckad direkt ur ett klipp berg typ. as snyggt.

    du kan få se mitt bildspel sen när jag flyttat hem :)

Kommentera inlägget här: