Carina

Målningsarbete

Kategori: Inne

Målning av kökssnickerier pågår igen även om farten är snigellik.

Så här såg det ut innan


Tidigt i somras blev stommarna vitmålade.

Sen hände ingenting och ingenting men nu har jag äntligen kommit igång igen. Började faktiskt för 2 veckor senmen så kom det annat emellan. Men nu när det är mer eller mindre tomt i Bellas rum och jag fått ett par fina arbetsbockar att lägga luckorna på så känns det som det ska bli klart.
Före och efter

Hade målat baksidan på 4 luckor redan förra veckan men nu var det dags att gå på framsidan. Lite pirrigt är det. Vill ju inte att det ska se för illa och amatörmässigt ut. Fastän jag ju bara är en glad amatör. Men det känns som det ska bli ett acceptabelt resultat.

Sen ska det dit nya handtag och så hoppas jag att fixa o slipa bänkskivorna. Vill lasera dom mörkbruna.

KOMMENTARER:

  • Sandra säger:
    2009-11-14 | 23:29:14
    Bloggadress: http://primaballerinas.blogg.se/

    Va kul o hålla på o fixa iordning hemma!! Själv hasr jag försökt slipa iordning en byrå så den kan målas om. Har hållit på sen innan sommaren o nu är lådorna iallafall slipade!! Här går d inte undan vill jag lova!!! Tror köket kommer bli jättefint, vilket lyft! Ska bli kul o få se kort när d är klart!! Hoppas du har kryat på dig nu o att vi ses på träningen på tisdag!! :)

  • Izabella säger:
    2010-02-10 | 14:39:30
    Bloggadress: http://[email protected]

    Hur går det med köket mamma? :D

Kommentera inlägget här: