Carina

Torsdag

Kategori: Allmänt

Uj vad tiden går fort. Torsdag idag.

I tisdags kom Bella hem för att vara här på lovet. Det är inte så ofta bara hon är här så jag tog semester på onsdagen och var hemma och lekte med henne. Vi tog det mest lugnt. Tittade på Bolt. Det var jag som ville se nåt tecknat. Och så var det fint höstväder så vi tog en promenad runt Bo Hage. Då kom vi på att vi glömt köpa jorsnötter som vi skule ha i maten så det blev en tur till Bettna. Nu var det dags att göra paj. Det var meningen att vi skulle ha den til lunch men eftersom klockn redan hunnit bli 4 fick det bli kvällsmat. Sen tittade vi på en annan film som jag inte vet vad den hette. Var jättekonstig iaf och jag fattade ingenting. Kämpade mig igenom den utan att sova alltför mycket. Sen var jag som en klubbad säl. Kände mig nästan drogad och hade kunnat gå och lägga mig för natten men eftersom klockan bara var 6 så fick jag allt hålla mig vaken en stund till.

Vaknade vid 4 imorse igen. När ska sovklockan ställa om sig? Har haft en effektiv dag på jobbet och nu är jag hemma ett tag innan det är dags för träning. Bellas dator var igång så jag lånade de. Där hittar man lite andra bilder, som den här till exempel.

Bella o Nisse på bryggan. Måste ha varit våren/sommaren -07 inian den dumma bilen körde på Nisse
Kommentera inlägget här: