Carina

Jympa

Kategori: Motion

Idag var jag tillbaka på jympagolvet. Körde det nya programmet och tror det kan bli riktigt bra när det får sätta sig ordentligt.

När det gäller det här med mat och motion så känner jag mig nästan som en manodeprissiv. I en period kan jag röra på mig massor på olika sätt och planerar för det. Detsamma gäller maten, jag gör matlistor, kollar recept, registrerar mig på må-bra mm. För att i nästa stund slöa till ordentligt, inte bry mig om vad jag äter eller nästan hetsäta istället. Vore ju bra om man kunde få ett jämt flyt istället.

Nu ska jag ta och låta min kropp "flyta ut" i sängen. Finns det många saker som är skönare än att få lägga sig i sängen och gosa ner sig under täcket?

Natti, natti!

KOMMENTARER:

  • Håkan - Imitjdesajn Photography säger:
    2009-09-25 | 10:12:18
    Bloggadress: http://imitjdesajn.blogg.se/

    jag känner precis likadant, jag tycker mer om den nedre när man tittat på dom en stund :) Träna är ett gift, börjar man så kan man ju inte sluta. Tricket är att aldrig börja, haha! :)

Kommentera inlägget här: