Carina

Annandag påsk = slappardag

Kategori: Vardag



Idag står inget speciellt på agendan.
Tog en riktig sovmorgon efter att ha varit vaken ett par gånger men somnat om.

Stefan hade planerat att byta däck på bilen men eftersom det var helt vitt ute så skippade han det. Kanske han ändrar sig nu när det börjat smälta.
Min fot fick vad den tålde igår när vi röjde i trådgården och eldade så jag har tänkt att den ska få vila idag.

Det värsta är att jag börjar känna mig rastlös. Får nog hitta på något. Det finns ju alltid saker som borde göras. Men det är inte alltid så kul att damma, stryka, plocka med tvätt o s v. Får se vad det blir. Kanske tar fram symaskinen och syr om gardinerna jag köpte för en tid sen. De som ska upp i vardagsrummet så småningom.

KOMMENTARER:

  • Sara ~ Candis säger:
    2010-04-05 | 19:51:47
    Bloggadress: http://candis.se

    SV. Det jobbiga är att jag försöker leva så lite som möjligt på hans pengar. ALLT jag köper och visar i bloggen är köpta av mina designpengar. Det är sällan jag frågar honom om något.

    Det hade varit lättare att skita i allt om de inte vore så att det är någon i familjen som håller på!

Kommentera inlägget här: