Carina

Rivstart

Kategori: Vardag

Idag blev det rivstart på jobbet efter semestern.
Var där ganska tidigt (06.30) för jag tänkte kolla igenom mail mm.
Men tji fick jag, för jag kom inte in i datorn eftersom dom satt lösenord på den.
Så var det med det.
Fick uppdatera mig om jobbet som väntade istället.
Sen blev det hårdkörning fram till 19.45.
Hann knappt gå o kissa en gång.
Så nu orkar jag inte blogga mer än så här.
Hade tänkt lägga upp det sista från Göteborgsresan men det får bli en annan dag.

Skulle lägga in en fin bild här också men nu upptäcker jag att allt jag hade låg under biblioteket på den här datorn är borta.
Så kan det gå!




KOMMENTARER:

  • emina -konst & kreativitet- säger:
    2010-08-27 | 10:52:12
    Bloggadress: http://eminacreations.blogg.se/

    M tillbaks till rutinerna:)



    SV: tack du. Jo den med stickade tröjjan gillar jag nog mer också !

Kommentera inlägget här: