Carina

Fin Fin Nyårsafton

Kategori: Allmänt

Nyårsafton blev så bra. Hade en jätteskön dag och en god kväll. Blev lite trött i TV-soffan bara. Hade kanske  hellre gjort något typ spelat kort/spel istället men det är ju inte bara jag som bestämmer. Till tolvslaget gick vi ut i vinternatten. Inga ficklampor behövdes eftersom det var ett fantastiskt månsken och snön hjälpte till att lysa upp. Det var riktiga månskuggor. Många fyrverkerier var det långt bortomkring och det dånade och smällde.


Mango till förrätten, hallon till desserten


Brynt oxfilé, ska stekas färdigt i ugn


Marinad till kräftstjärtsalladen


Rotfruktspytt


Färdig förrätt


Dukat bord


Man tager vad man haver


Stefan beredd att hugga in på förrätten

J
Jag tar mig an varmrätten


Efterrätten väntar


Fin Stefan

Maten var väldigt god. Jag hittade hela menyn här. Kommer garanterat att använda den helt eller i delar igen. Såserna kan jag varmt rekomendera. Och förrätten!

KOMMENTARER:

Kommentera inlägget här: