Carina

Sent

Kategori: Allmänt

Igår blev det väldigt sent. Som jag berättade i inlägget igår så var jag fyllechaffis. Jag våldgästade min vännina under tiden. Vid tolvslaget hade vi bestämt att vi skulle åka hem. Redan det var ju sent för mig som definitivt inte är en nattuggla. Men festobjektet ville absolut INTE åka hem vid 12. Jag fick komma in och delta i festligheterna innan vi åkte hemmåt vid 01.30. Var alltså hemma vid 2 och innan jag lagt mig så var klockan närmare 3.

Vaknade vid halv 8 i morse. Älskling hade satt klockan då. Undrar varför? Jag tror ine han hade en tanke på att gå upp då. Inte stängde han av den heller utan körte med snooze tills jag bad honom stänga av den. Jag lyckades också somna om och sov till HALV ELVA. Kan ine minnas när jag senast sov så länge.

Det betyder att dagen blir väldigt kort. Ska ju i säng vid 9 eftersom det är tidig morgon imorgon. Har inte så stora planer för dagen men nu ska jag ta en riktig långprommenad. Var ju knappt ute igår och känner att jag måste röra på mig. Men allra först ska jag fylla upp vedlåren. Han som brukar sköta det verkar inte riktigt pigg idag. Undrar vad det kan bero på?

Kommentera inlägget här: