Carina

Handikappad

Kategori: Vardag

Idag blir det ingen promenad på lunchen. Försöker hålla mig stilla så mycket som möjligt. Tur att jag har ett stillasittande arbete.

Har varit på Apoteket och köpt mig en elastisk linda som jag virat runt vristen. Och snart kan jag nog peta i mig lite värktabletter igen så går det ett tag till. Fast det bästa är förstås att vila foten så mycket som möjligt. Men det är svårt med högläge här på jobbet.

Det var svårt att sova i natt. Somnade ovaggad men sen vaknade jag runt 2 och efter det blev det inte mycket sömn. Kunde inte hitta någon ställning som kändes bra för foten. Kvart i 3 gick jag upp och tog en Panodil och hämtade min Ipod. Lyssnade på ljudbok och somnade nästan innan klockan ringde 4.30

Efter jobbet har jag äran att handla. Det ska nog gå bra, kan ju hänga på kundvagnen. Sen är frågan inför kvällen svår: Värktabletter eller vin. Skulle gärna välja det sista men frågan är hur effektivt det är.


(Bild från nätet)

Kommentera inlägget här: