Carina

Nordbygg

Kategori: Vardag

Idag har vi varit på Nordbygg - hela firman. Och så var det väl några tusen till. Hörde om nån siffra om 25000 besökare varje dag. Har traskat runt och titta på framförallt rör- och VVS-produkter. Det finns sååå mycket.

Jag vill tacka min chef - Janne, för att han låter oss åka på detta evenemang och även bjuder på mat. Träffade på några konkurrenter och dom hade fått ta ledigt/semester för att kunna vara med. Men jag tror det handlar om personalvård och det gillar Janne.

Var lite orolig för hur det skulle gå med foten men det var nästan inga problem alls. Man går ju ändå i ganska maklig takt inne på mässan. Och när vi kom dit blev vi avläppta utanför entrén medan vår chaufför letade parkering. Sen när vi skulle hem gick jag till parkeringen men det gick bra även om det inte gick så fort.

Nu håller jag på att installera ITunes i datorn. Det försvann ju när hårddisken crachade. Sen ska jag slappa i soffan innan det är dags för sängen.
Kommentera inlägget här: