Carina

Pigg o glad

Kategori: Vardag

Idag känner jag mig pigg o glad.
I morse var det bara -5 och när jag gick ut på lunchen så töade det på ordentligt så man fick kryssa mellan vattenpölarna som bildades när snön började smälta.

Upptäckte ett nytt vårtecken idag. Ett som jag aldrig tänkt på tidigare. Det är när asfalten börjar titta fram på gatorna i hjulspåren.

På lunchen var jag bl a inne på Mique och fick tag på det jag ville ha men som inte fanns i Norrköping. Så nu ser det ut så här på köksbänken:


Mot detta tidigare:


Ska titta hos Hellmans också om jag hittar nåt fint från Cult till diskmedlet och tvålen också. Och när jag slipat bänkskivan ska jag måla rören vita också. Det kan nog bli fint nångång.

Nu blir det matlagning och dammsugning. Sen vid 8 vill jag se på TV innan det är dags att krypa i säng.

Kommentera inlägget här: