Carina

Avslutning

Kategori: Fest

Igår kväll var det avslutning för gummröran. Alla gummor med respektive var inbjudna.
 Vi skulle ha med oss paj och sallad. Det blev mycket gott att äta.
Började med en välkomstdrink och lite snacks.
 Sen gick vi loss på maten.





26 stycken var vi som hade det gemytligt på den inglasade altanen



Lillian hade skrivit en underfundig text till vår tränare som hon framförde tillsammans med sin man.

Sen blev det kaffe med blå tårtor (blått och vitt är ju Brobys färger).


Gott att dricka för de som ville


Kvällen fortsatte med allsång. Jag gillar ju verkligen när det kommer fram en gitarr och alla som vill lallar med. Men bastun lockade mig ännu mer så det blev en skön stund i bastun och bad i den 14° poolen. Förutseende som jag var hade jag packat ner handduk och bikini. Men den sistnämnda behövdes inte.  De  andra körde utan kläder och eftersom jag har svårt för att vara påklädd i bastun körde jag samma stil.

När jag klarat av bastun fanns det ost o kex framdukat. Smakade bra det också.

Det var verkligen en supertrevlig kväll. Ett stort TACK till Tommy o Pia som bjöd in oss alla.
Underbart att umgås med människor som bjuder på sig själva.
Nu ser jag fram mot puben i juni. Då hoppas jag att Stefan kommer med också.

KOMMENTARER:

  • Agnieszka- mamma till 2 säger:
    2010-05-14 | 11:15:54
    Bloggadress: http://agnieszka.blogg.se/

    Låter som om ni hade en alldeles underbar kväll!

Kommentera inlägget här: