Carina

Det går framåt

Kategori: Inne

Idag kom hyllorna i köket upp.
Tycker det blev bra.
Nu känns det mer som att allt hänger ihop
istället för 2 tråkiga 70-talsskåp som är uppslängda på väggen


Efter att jag tog bilden har Stefan bytt ut elkontakten till en med 4 uttag.
Fattar inte hur mycket lampor och apparater som vill ha ström.
Det ser lite tråkigt ut med alla kontakter på väggen.
Kan man bygga nåt litet "skåp" av nåt slag
för att dölja alltihop*?

Imorgon bitti/förmiddag ska vi sätta upp en dörr till köket
(tillfälligt för att stänga ute katterna)
och så ska jag lacka bänken.
Sen ska listen upp igen, den som sitter mot väggen.
Ska köpa en ny list som ska sitta vid diskbänken också.
Sen så ska det väl vara klart.
Nej just ja, ska måla på lite färg på vattenrören och
ett par plattjärn också.

KOMMENTARER:

  • Mary säger:
    2010-11-06 | 19:16:51
    Bloggadress: http://justinlife.bloggplatsen.se

    Oj, vad du är flitig och vad fint det blir. Önskar jag kude greja i mitt kök med men bor man i hyreslägenhet så får man leva med det som sitter där.

    Hälsa dottern att hon är fin utan smink med!

    Har du kommit ihåg Gustav Adolf dagen och att äta bakelse idag. Jag missade kanelbulledagen som du bloggade om så jag tog igen det idag:)

Kommentera inlägget här: