Carina

Lack

Kategori: Inne

Idag, äntligen har jag lackat bänken i köket.
Stefan hjälpte mig att sätta upp en dörr mellan hall och kök så att vi kan stänga ute katterna.
Dom är ju så snabba på att hoppa upp där.
Första lagret är nu pålagt sen blir det ett nytt imorgon bitti och kanske ett ytterligare fram på eftermiddan.
Det gick bättre den här gången än när jag gjorde lilla skivan.
Då lackade jag ganska snart efter jag hade betsat och en del bets ville lösa uppp sig.
Nu har det gått flera veckor emellan och det verkar som om det var bra ur den synpunkten.


Förberett


Nylackat

Blev en konstig fläck på ett ställe. Vet inte varför.
Vågade inte bråka för mycket med den nu.
Får försöka slipa på den innan nästa lager stryks på och hoppas det blir OK.


Konstig fläck!

Nu hade jga tänkt ställa mig och stryka men strykbrädan var upptagen

Mollys nya favoritplats

Ska istället försöka göra ett bildcollage på pappa inför fars dag.

Har en annan grej på gång också. Vad det är får ni se när det är gjort.
Bilder kommer!

KOMMENTARER:

  • Lina säger:
    2010-11-14 | 18:05:36
    Bloggadress: http://ninninusens.blogg.se/

    fiiint det blir! :) Och vilken mysig katt sen, en sån skulle man haft. Gärna en i både tvättmaskinen och diskmaskinen också ;)



    Hopps ni haft en bra dag!

Kommentera inlägget här: